2010/02/16

"...Ямар ч ертөнцөд би амьдарч чадна, -- цөлд ч, хотод ч.
Ялгаа нь гагц чи тэнд байх уу, үгүй юу, -- энэ л утга учир!!"
\Г.А Лас Вегас 2007\

Энэ Brandon Teena гээд агаагийн тухай киног үзээд дүфффф гэж билэээ, би ер нь гей кино гэхээсээ илүү лесбиян кинонд дуртай байж магадгүйн,, ягаад ч юм гоё байдийн, хэзээ ч миний гаргах гээд гаргаж чаддаггүй характер, гоё юмнууд тэнд харагддаг байх л даа, Brandon агаа жинхэнээсээ боожгойтой байсан бол бас нэгэн дэлгэцийн одонд дурлацан домбоороод явжийж магадгүй л юм. \Сда,, цаа чинь согтуу байна шүү\

7 comments:

ollie said...

саяхан энэ киног үзсийн байна. саяхны л кино шиг санагдаад байсан чинь хаа байсан 99 оных юм байналээ ш д. ай цаг хугацаа гэж ..,

Цагаанаа said...

Hilary Swank Brandon-д лаг тоглосон.. миний хамгийн дуртай кинонуудын нэг,,
угаасаа Америкийн шилдэг 100 кинонд багтцан байлуу яалаа,,

Anonymous said...

chinii sogtoh ch yahaw naana chin hun hordlogdtson uhehjina.haraal idsen white moon

Цагаанаа said...

хннн,
хаа сайгүй идэш уушны хямрал ,,

Б.Батзаяа said...

...Ямар ч ертөнцөд би амьдарч чадна, -цөлд ч, хотод ч.
Ялгаа нь гагц чи тэнд байх уу, үгүй юу,
-энэ л утга учир!
бас л гоё хэлсэн байгаан шүү Аюур нээрээ
би ч үхцийн байна дөө. хүлээж залхлаа, хурдан ирээсэй билээ дээ...

Энд би үхдэл шиг, амьсгаа ч үгүй тааз ширтээд
Ирэхийг чинь, амь орохоо хүлээж ядна...

freestyle529 said...

энэ киног үзсэн чинь сэтгэл сэмрээд явцан...

Цагаанаа said...

Батзаяа <
Энд би үхдэл шиг, амьсгаа ч үгүй тааз ширтээд
Ирэхийг чинь, амь орохоо хүлээж ядна...

энэ бас гоё л юм :P

Фрийстайл<
хэхэ, кямардий шүү